Ratacire afectiva!

L-a cunoscut la 17 ani…el casatorit cu 2 copii, ea singura, traindu-si din plin adolescenta si nevoile imperioase ale acestei virste.

S-au apropiat din nevoia ei de a intelege masculinul matur si din nevoia lui de a –si rezolva problemele conjugale acrosand o alta EA.

L-a investit drept “barbatul vietii mele”, “eterna iubire” si si-a construit intregul scenariu al vietii raportandu-se la EL.

Au urmat nopti de pasiune nebuna, intalniri pe furis, planuri de viitor, vise, dorinte…timpul parca statea in loc pentru ei doi ! Iar cadoul suprem investit in relatia lor a fost un COPIL…plasmuit intr-una din acele nopti in care cele doua trupuri s-au contopit formand un NOI!

O veste care a schimbat destine….!

El era deja casatorit si mai avea doi copii…deci un nou copil nu era solutia crizei conjugale prin care trecea!

Ea…copil – femeie….cu dorinta de a-si asuma aceasta noua viata!

Dar…a venit lovitura….El a plecat fara nici un motiv…iar Ea a trebuit sa aleaga!

Ce putea sa faca…unde sa se duca….cum isi putea asuma aceasta noua viata singura? Si a decis ce a fost mai bine pentru ea: A RENUNTAT LA NOUA VIATA!

Au urmat luni de regrete, de singuratate, de insomnie si vinovatie, de prabusire in abis…

Au trecut sase ani de suferinta….in care tristetea, pesimismul, nelinistea erau singurele modalitati de a trai !

Intr-o zi s-a trezit si si-a pus intrebarea: ce fac cu viata mea? Ce mai vreau de la aceasta viata?

S-a imbracat…a mancat ceva…s-a asezat la calculator si a dat un search pe net: caut psihoterapeut!

L-a contactat….au sabilit prima sedinta….a numarat orele pana la aceasta sendinta….si l-a intalnit!

Au urmat luni de sedinte…pentru a intelege cine este? Ce isi doreste? Cum poate lupta ? Ce resurse are ?

La capatul acestui travaliu, acestui drum sinuos de ganduri, credinte limitate, de afecte reprimate si-a regasit ZAMBETUL …S-A REGASIT PE EA !

Marturia unei foste cliente…actuala cunoscuta:

„De astazi am ales sa zambesc! De astazi am ales sa ma despart de trecutul dureros si sa traiesc ancorata in prezent! De astazi mi-am regasit sensul vietii…reperele de care sa ma agat…sunt sursele mele interne de putere si vitalitate! De astazi…AM RENASCUT! De astazi am ales sa IL IERT pentru slabiciunea de care a dat dovada…nu a stiut sa isi asume acea noua viata pentru ca el insusi rataceste prin propria viata, fugind de responsabilitati! Si tot de astazi am ales sa ma pozitionez in  viata mea ca un protagonist nu o victima! Nu voi mai accepta sa fiu obiectul nimanui!”

Published in: on 24 Februarie 2010 at 15:38  Comments (1)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://terapiasufletului.wordpress.com/2010/02/24/ratacire-afectiva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Buna,

    M-am regasit in aceasta poveste!
    Iti multumesc ca, prin intermediul tau, am putut citi si afla despre mine!


Lasă un răspuns

