Cativa pasi spre tine insuti…

In fiecare zi am ocazia sa invat de la oamenii pe care ii intalnesc…din experienta de viata interioara si exterioara atat de bogata a acestora… din orele de psihoterapie cu clientii mei…din evenimentele pline de semnificatie aparute in viata mea.

Stiu ca lectiile existentiale adauga interiorului nostru mult mai multa structura, mult mai multa culoare…dar insusindu-le vom construi o casa interioara mult mai puternica…este CASA IDENTITATII NOASTRE!

Am invatat, in primul rand, sa imi asum responsabilitatea ca, pentru a ajunge la mine insami, trebuie sa imi accept vulnerabilitatea; trebuie sa imi asum ca firul acela interior – investit cu putere de identitate – trebuie resemnificat/restructurat.

Apoi, trebuie sa accept faptul ca eu insami, nimeni altcineva, creez scenariul propriul mele vieti. Nimeni nu poate sa-l creeze pentru mine sau nimeni nu poate sa modifice casa identitatii mele…eu o semnific, eu o investesc.

Totodata, am invatat ca doar intalnindu-ma cu mine – doar privindu-ma in oglinda interiora – voi dobandi abilitatea de a ma interoga, de a-mi pune intrebari interioare, de a zabovi asupra propriilor trairi si de a-mi raspunde…de a-mi oferi solutii. Eu imi raspund…eu ma ajut…eu decid…pentru ca altfel nu as mai fi eu insami…as deveni o copie a nevoilor celorlalti din viata mea!

Casa identitatii noastre se construieste in fiecare zi. Nu astepta ca ceilalti sau celalalt/cealalta din viata ta sa o construiasca…sa o investeasca! Ea poarta amprenta ta…sutele de ore de analiza interioara…raspunsurile gasite de tine la problemele intampinate…lectiile de viata asumate. Nu poti lasa ca altii sa decida in propria CASA INTERIOARA! Pentru ca acel loc iti apartine si tu esti singurul stapan autentic…

Te invit sa iti construiesti CASA INTERIOARA!

Cu drag,

Ramona

Published in: on 7 Septembrie 2010 at 22:04  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://terapiasufletului.wordpress.com/2010/09/07/cativa-pasi-spre-tine-insuti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

