Minciuni despre noi insine…

Am invatat de mici valori precum „bine” sau „rau”, „adevar” sau „minciuna”. Pentru a ne adapta mai bine evenimentelor de viata, ne fabricam o serie de explicatii privind mersul lucrurilor! Astfel de explicatii, uneori, nu au niciun suport rational; nu au niciun fundament empiric in realitatea inconjuratoare…si, totusi, continuam sa le utilizam!

   Prin urmare, alegem, sa ne mintim…crezand ca ne vom facilita periplul existential!

Minciunile din viata mea au fost:

„Sa plangi e rusinos!”

 ” Eu stiu ce este mai bine pentru fiintele dragi mie!”

„Ceilalti nu ma iubesc!”

‘Imi pot fauri visele prin destinul partenerului sau copilului meu!”

„Fericirea mea depinde de celalalt!”

 Astazi nu mai am nevoie de ele, pentru ca am invatat sa nu ma mai mint…sa nu ma mai agat de altii! Am invatat sa fiu libera!

Te invit sa iti analizezi minciunile interioare…de ce ai nevoie de ele? ce mascheaza ele? ce mesaj au ele pentru interiorul tau?

Curaj,

Ramona Pora

Published in: on 19 Octombrie 2011 at 13:27  Comments (2)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://terapiasufletului.wordpress.com/2011/10/19/miuncini-despre-noi-insine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. felicitari, in primul rand pentru blog, iar in al doilea rand pentru minunatele postari

  2. Eu am intrat intr-o relatie pentru ca am crezut ca ne complectam unul pe celalant ,eram constient ca nu pot face totul intr-o afacere de unul singur si ea era de acord cu treaba asta vorbind si din partea ei ,asa ca am incercat …am lasat iubirea (care era in crestere si-n construire sa zic asa, nu a fost atractie de la inceput intre noi) pe planul doi si pentru a o face pe ea fericita pentru sprijinul ei in afacere . Ce a urmat …separare dupa un an , am inteles ca atata timpt cat eu nu sant multumit de mine nu pot sa fac pe altcineva fericit , ea nu a inteles asta si de aici a venit si despartirea.


Lasă un răspuns

