Seminar gratuit online: „Iubirea incepe cu mine insumi…”

Ne dorim iubirea in viata noastra sub orice forma: sanatate, relatie fericita, copii, cariera de succes, putere financiara. Dar, atunci cand nu regasim nicio forma de iubire in viata noastra, intram in panica.
Traim intr-o realitatea ce functioneaza ca un ecran de proiectie; daca in interiorul nostru exista iubire atunci ecranul o va proiecta astfel incat, prin semne vizibile, sa observam formele de iubire existente in viata noastra.
Ce se intampla cand ecranul nu o poate proiecta?

Pentru ca imi sunteti alaturi, citind posturile acestui blog, pentru ca faceti parte din viata mea, va ofer un cadou sub forma unei invitatii de participare la un seminar gratuit online. Webinar-ul gratuit „Iubirea incepe cu mine insumi…”, va aborda la nivel practic o serie de tehnici eficiente de constientizare a autovalorizarii si iubirii de sine.
Tematica webinar:
•    Universul interiorul: stereotipuri si credinte;
•    Forme ale iubirii de sine;
•    Identificarea si gestionarea „sabotorilor” iubirii personale;

Unde si cand?
•    Joi, 16 februarie 2012, incepand cu orele 18.00 in mediul online, pe baza de invitatie.

Veti primi o invitatie personalizata (va rog sa verficati si spam-ul mail-ului), participarea este conditionata de confirmarea prezentei dvs. la acest seminar.

Va astept cu drag,

Ramona  Pora

Published in: on 3 Februarie 2012 at 16:17  Comments (25)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://terapiasufletului.wordpress.com/2012/02/03/seminar-gratuit-online-iubirea-incepe-cu-mine-insumi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

25 comentariiLasă un comentariu

  1. Buna,mi-ar placea sa ma numar si eu printre invitatii tai.Adresa mea este: foleafloarea@yahoo.com Iti multumesc mult!O imbratisare calda!!!

    • Cu mare drag. V-am trimis invitatia pe mail🙂.

  2. Buna , , si eu ma alaturi printre invitati tai …
    …..

    Sanatate si sa auzim de bine !!!!!!!!!!!!!

  3. Buna ziua!
    Vreau sa particip si eu : ….
    Multumesc!

    • Cu drag🙂; am trimis invitatia…va rog sa confirmati participarea dvs., completand link-ul de culoare albastra din cadrul mail-ului – „click here to register and receive your login instructions”. O zi frumoasa.

  4. Particip:….

  5. si eu doresc participarea
    ……. O zi deosebita

  6. doresc sa particip
    …..

  7. Buna ziua ,as dori sa particip la seminar ,adresa mea de email …..,va multumesc.O zi minunata.

    • v-am trimis invitatia, va rog sa confirmati participarea dvs.; o zi frumoasa🙂

  8. Şi eu doresc să particip la acest webinar!

    ….

  9. Aş fi încântată…
    ….

    • cu drag🙂
      am trimis invitatia…te rog sa confirmi prezenta ta la seminar;

  10. Buna ziua,

    As vrea foarte mult sa particip si eu.

    • v-am trimis invitatia, va rog sa confirmati participarea dvs. la seminar.

  11. dorescsc sa particip

    • V-am trimis invitatia🙂, va rog sa confirmati participarea dvs. la seminar.

  12. Buna, multumesc pentru idee si disponibilitate. As dori sa particip si eu.
    O seara frumoasa.

    • 🙂 am trimis invitatia, va rog sa confirmati participarea dvs. la seminar.

  13. Buna Draga mea mi-ar face o deosebita placere sa particip la seminarul tau. Cu mult drag Simona

    • cu drag🙂, am trimis invitatia. O zi frumoasa.

  14. As dori sa particip si eu.

    • 🙂, am trimis invitatia, va rog sa confirmati participarea dvs. la seminar.

  15. Buna dimineata,
    Doresc sa particip si eu la acest webinar.
    Multumesc.

    • Buna seara,

      Acest seminar a avut deja loc…
      Urmariti postarile acestui blog pentru a afla cand anume va mai fi organizat un alt seminar.

      Numai bine,
      Ramona Pora


Lasă un răspuns

